Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Procedura de rezervare

Pasii unei rezervari:

1. Gaseste oferta potrivita!

Pasii pentru o rezervare sunt simpli, o data ce ati decis ce oferta doriti sa rezervati, plasati o comanda in site utilizand butonul REZERVA ACUM. Nu uitati sa completati toate datele solicitate: nume si prenume turisti, date de nastere, date de facturare (nume, prenume, CNP, serie buletin, adresa, telefon si adresa de email pentru titularul rezervarii). Alege modalitatea de plata si bifeaza cele 2 casute prin care confirmi ca accepti termenii si conditiile de utilizare a site-ului si prevederile contractului cadru.

2. Plaseaza o comanda!

Dupa ce ai completat toate datele solicitate, apasa butonul FINALIZARE. Din acest moment, comanda ta/rezervarea ta va fi trimisa de sistemul online catre biroul nostru de  rezervari in vederea procesarii. Dumneavoastra veti primi pe email o confirmare a faptului ca ati efectuat o comanda pe site-ul nostru si o factura proforma pe baza careia veti putea efectua plata avansului sau plata integrala (in functie de termenele de plata aferente ofertei).

De asemenea in momentul in care plasati o comanda, in cazul in care nu ati mai lucrat cu noi se va face in mod automat un cont pe adresa de email furnizata, veti primi datele contului dumneavoastra dupa inregistrarea primei comenzi. In contul creat in site-ul nostru, puteti consulta starea comenzii dumneavoastra, puteti descarca documentele aferente comenzii dumneavoastra, sau puteti comunica prin mesaje cu operatorii nostri.

3. Preluarea comenzii de catre operatorul Travelago

Comanda dumneavoastra este preluata de un operator TRAVELAGO si va fi procesata. Solicitarea dumneavoastra va fi transmisa catre furnizorul local de servicii (touroperator, hotel, companie aeriana) si se va astepta reconfirmarea disponibilitatii.  Raspunsul din partea furnizorului poate veni in cateva minute sau pana la maxim 48 ore lucratoare. Odata primit raspunsul furnizorului agentul va reveni cu confirmarea sau infirmarea disponibilitatii pentru comanda dumneavoastra.

4. Plata comenzii de catre turist

Comenzile dvs de rezervare se proceseaza mai departe catre furnizor doar in baza platii avansului conform termenelor de plata indicate in oferta si in factura proforma primita pe email. Comanda dumneavoastra va deveni ferma doar dupa achitarea proformei, intrucat nu ni se permite retinerea camerelor fara un minim avans din partea clientului, astfel ca rezervarea catre hotel va fi trimisa doar dupa ce va fi achitata comanda. In cazul putin probabil in care comanda dvs nu poate fi reconfirmata de catre furnizori (hotel, touroperator, companie aeriana - fie ca nu mai au locuri/camere disponibile, fie ca oferta se epuizeaza intre timp), sumele achitate vor fi rambursate in totalitate catre dvs in termen de maxim 24 ore.

5. Procesarea comenzii, reconfirmarea acesteia de catre furnizori si emiterea documentelor de calatorie

Odata rezervarea fiind reconfirmata de catre furnizori, va intra in vigoare prevederile contractului cadru cu turistul.  Documentele de calatorie (vouchere de cazare, bilete de avion etc.) vor fi emise si trimise pe emailul dvs dupa plata integrala a comenzii. Pe documentele de calatorie se va mentiona numele furnizorului/hotelului, un numar de telefon de contact si referinta rezervarii. ATENTIE! In anumite situatii, in functie de conditiile impuse de companiile aeriene sau hotelieri, respectiv touroperatori este necesara prezentarea documentelor personale ale turistilor (carti de identitate, pasapoarte) pentru a putea emite documentele de calatorie (vouchere, bilete de avion). Intr-un astfel de caz, consultantul dvs Travelago va va contacta pentru a va solicita aceste documente sau datele necesare in vederea eliberarii documentelor de calatorie.

Din acest moment, nu va mai ramane decat sa va pregatiti bagajele si sa va bucurati de vacanta!